O firmie

Znamy różnorodność form sponsoringu i rozumiemy motywy podejmowania działań w tym obszarze
Dzięki wieloletniej praktyce potrafimy połączyć i zsynchronizować wielowątkowe aspekty działalności sponsoringowej

Decyzje o sponsorowaniu mogą być podejmowane z różnych przyczyn. Jednak bez względu na to co jest powodem podjęcia działań sponsoringowych można je zaplanować i przeprowadzić w taki sposób, aby w ich wyniku osiągnąć korzyści.

Eksperci i analitycy Sponsoring Expert posiadają wiedzę opartą na naukowych podstawach i wynikającą z kilkuset zrealizowanych projektów, dzięki której potrafią sprostać najbardziej wymagającym przedsięwzięciom sponsoringowym.

Publikacje

Zagadnienia prawne sponsoringu - Część I.

Świadczenia czy prawa - czyli za co płaci sponsor? Sponsorowanie ma na celu promocję. Cechuje się więc zamiarem promocyjnym sponsora. Nie działa on altruistycznie tylko w celu promocji własnych dóbr, istotnych z punktu widzenia siły atrakcyjnej jego samego lub jego produktów. Przedmiotem promocji wynikającej ze sponsorowania może być nazwa, firma, działalność, towar lub usługa, znak towarowy lub inne oznaczenie indywidualizujące. 

Ocena wpływu promocji sponsoringowej na sprzedaż

Monitoring wystąpień marki w mediach  pozwala ocenić przybliżoną wartość ekspozycji marki sponsora wyrażoną w pieniądzu. Z wartości tej nie wynika jednak czy odbiorca miał kontakt z ekspozycją i czy miała ona wpływ na jego decyzje zakupowe. Wskaźnik  ocenia czwarty etap oddziaływania promocji, w którym można wpływać na aktywizację i wsparcie sprzedaży towarów lub usług sponsora.

Jak oszczędzić na sponsoringu

Przedstawiamy 7 wskazówek jak zmniejszyć wydatki, a jednocześnie poprawić skuteczność promocyjno–wizerunkową sponsoringu.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.