Home

  • Sponsoring Expert
    Sponsoring Expert

    Sponsoring to nasza specjalność
    od 1996 roku

    Doceniły to i zaufały nam największe polskie firmy i instytucje

  • Doświadczenie
    Doświadczenie

    Znamy różnorodność form sponsoringu i rozumiemy motywy podejmowania działań w tym obszarze

    Dzięki wieloletniej praktyce potrafimy połączyć i zsynchronizować wielowątkowe aspekty działalności sponsoringowej

  • Skuteczność
    Skuteczność

    Wnikliwie oceniamy rzeczywistą wartość sponsoringu

    Nasze umiejętności, wiedza oraz wykorzystywane narzędzia gwarantują wysoką wiarygodność naszych usług

  • Kompetencje
    Kompetencje

    Doradzamy przy zawieraniu największych kontraktów sponsoringowych w Polsce

    Wartość świadczeń w ocenianych przez nas ofertach i wykonanych raportach to ponad 250 mln zł rocznie

Weryfikacja wartości sponsoringu w spółkach z udziałem Skarbu Państwa

weryfikacja wartości sponsoringu

Szacunkowe wydatki spółek z udziałem Skarbu Państwa na sponsoring to kwota od 1 do 1,5 mld PLN rocznie. Zdarza się, że opłacalność sponsoringu raportowana jest na podstawie przeszacowanych kwot ekwiwalentu reklamowego. Aby uniknąć  podejrzeń o niegospodarność można sprawdzić rzeczywistą wartość finansową projektów prowadzonych w ramach działalności sponsoringowej przy wsparciu zaawansowanych narzędzi opartych na algorytmach AI (LLM, CV).

Weryfikacja wiarygodności ofert sponsoringu

Ocena zgodności oferty z zasadami działalności sponsoringowej i strategią komunikacji firmy. Sprawdzenie rzeczywistej wartości świadczeń.

Weryfikacja wartości świadczeń sponsoringu

Weryfikacja rzeczywistej wartości finansowej projektów prowadzonych w ramach działalności sponsoringowej przy wsparciu zaawansowanych narzędzi opartych na algorytmach AI (LLM, CV).

Doradztwo w zakresie sponsoringu

Rekomendacje do negocjacji umów sponsoringowych. Wsparcie w negocjacjach umów sponsoringowych. Aspekty prawne sponsoringu.

Raport efektywności działalności sponsoringowej

Weryfikacja opłacalności sponsoringu wyrażająca się relacją uzyskanych korzyści marketingowych do nakładu środków użytych do ich uzyskania.

f_57307854.jpg

Ponadto w naszej ofercie

  • Rekomendacje do planu prowadzenia działalności sponsoringowej
  • Opracowanie raportu rocznego z działalności sponsoringowej
  • Opracowanie zasad działalności sponsoringowej
  • Wewnętrzny audyt sprawozdawczości sponsoringowej
  • Ocena wiarygodności sprawozdań z wykonania świadczeń sponsoringu

dowiedz się więcej

Rzetelność i wiarygodność

Nasza firma posługuje się metodologią oceny efektywności zgodną z "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" (opublikowanymi 15 czerwca 2016 roku przez Ministra Skarbu Państwa), opracowaną przy współpracy Zakładu Strategii Marketingowych Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jesteśmy partnerem:

partnerzy.jpg

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.