O firmie


Sponsoring Expert

Sponsoring to nasza specjalność od 1996 roku
Doceniły to i zaufały nam  największe polskie firmy i instytucje

Sponsoring Expert to firma doradcza koncentrująca się na  zagadnieniach związanych ze sponsoringiem. Działalność firmy obejmuje projekty w obszarach sportu kultury oraz projektów społecznych. 

Domeną Sponsoring Expert jest ocena skuteczności i efektywności  działalności sponsoringowej, tworzenie standardów estymacji i  ewaluacji sponsoringu oraz wpływ na poprawę jakości realizowanych projektów sponsoringowych.

Od 2004 roku we współpracy ze Szkołą Główną Handlową, specjaliści Sponsoring Expert współtworzą "Podyplomowe Studium Marketingu Sportu".

Znamy różnorodność form sponsoringu i rozumiemy motywy podejmowania działań w tym obszarze
Dzięki wieloletniej praktyce potrafimy połączyć i zsynchronizować wielowątkowe aspekty działalności sponsoringowej

Decyzje o sponsorowaniu mogą być podejmowane z różnych przyczyn. Jednak bez względu na to co jest powodem podjęcia działań sponsoringowych można je zaplanować i przeprowadzić w taki sposób, aby w ich wyniku osiągnąć korzyści.

Eksperci i analitycy Sponsoring Expert posiadają wiedzę opartą na naukowych podstawach i wynikającą z kilkuset zrealizowanych projektów, dzięki której potrafią sprostać najbardziej wymagającym przedsięwzięciom sponsoringowym.

Wnikliwie oceniamy rzeczywistą wartość sponsoringu
Nasze umiejętności, wiedza oraz wykorzystywane narzędzia gwarantują wysoką wiarygodność naszych usług

Świadczenia sponsoringu, a w szczególności wartość ekspozycji marki sponsora w mediach, mogą być przeszacowane lub obliczane na podstawie metod nie odpowiadających kryteriom rzetelności.

Sponsoring Expert w celu sprawdzenia realnej wartości świadczeń sponsoringu i ich ostatecznej wyceny finansowej uwzględnia ilościowe wskaźniki rynkowe (CPP,GRP,AMR) oraz jakościowe parametry ekspozycji marki sponsora (Sponsor Brand Index).

Sponsoring Expert posługuje się metodologią oceny skuteczności i efektywności sponsoringu opracowaną przy współpracy Zakładu Strategii Marketingowych Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Doradzamy przy zawieraniu największych kontraktów sponsoringowych w Polsce
Wartość świadczeń w ocenianych przez nas ofertach i wykonanych raportach to ponad 250 mln zł rocznie

Promocja poprzez sponsoring to nie tylko wybór formy komunikacji, to przede wszystkim decyzja finansowa.

Korzystając z usług Sponsoring Expert można podejmować tę ważną decyzję mając pełną wiedzę na temat rzeczywistej wartości świadczeń sponsoringu oraz posiadając pewność zabezpieczenia zwrotu inwestycji sponsoringowej.

 

Publikacje

Sponsoring pod państwową kontrolą – część I

Analiza prawna wprowadzenia "Dobrych praktyk w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa".

Plan prowadzenia działalności sponsoringowej

Przed przystąpieniem do działań sponsoringowych należy określić obszary, w których firma powinna prowadzić taką działalność. Przy ich wyborze należy brać pod uwagę potencjał promocyjny i potencjał kreowania wizerunku. W tym celu należy przygotować roczny plan prowadzenia działalności sponsoringowej, zawierający w szczególności założenia, cele i projektowany budżet.

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, opublikowany 15 czerwca 2016 roku, który proponuje rozwiązania dla spółek Skarbu Państwo planujących prowadzenie działań sponsoringowych.